poniedziałek, 6 stycznia 2014

BLOG OFICJALNIE ZAWIESZONY.

No cześć, tutaj wasza Anonimowa Directionerka. :))) Chciałabym serdecznie podziękować każdemu kto przeczytał i skomentował mój ostatni rozdział i kopnąć w dupe każdemu rozleniwionego gnoja, który przeczytał i nie skomentował. Mmm, zaczyna być nieprzyjemnie, co? Dopiero się rozkręcam. Pamiętam początki mojego bloga..pod postami było 20/25 komentarzy...teraz nastał ważny moment dla tego opowiadania..zakończenie pierwszego sezonu i co? I KURWA 10 KOMENTARZY! (za które bardzo dziękuje tym, którzy je napisali <3). Obiecałam Wam, że rozdział pojawi się po tym jak wrócę..ups, wróciłam wczoraj, a rozdziału jak nie było tak nie ma. :o I teraz zaczynamy mówić o tytule dzisiejszego posta. :)) Jestem cholernie zła na każdą gębę, która przeczytała i żałowała minuty na zostawienie po sobie śladu, dlatego ZAWIESZAM BLOGA. Cieszę się, że zakończyłam "I sezon", bo jest to jakieś zakończenie. Chce zawiesić bloga do marca. OSTATECZNIE, gdy złość mi nie minie, blog zostanie usunięty. Wtedy możecie sobie wymyślić sami zakończenie. Vicky urodzi piękne dziecko i będą żyli z Zayn'em jak w bajce, amen. A teraz idę sobie na trzymiesięczny urlop od tego jebanego wyczekiwania na jakieś podziękowanie z Waszej strony za to, że urozmaicam wam życie, pisząc jakieś głupoty, w które się wkręcacie. Tyle z mojej strony. ASK TEŻ ZOSTAJE ZAWIESZONY. Nie ma mnie, Anonimowa Directionerka umarła.

No dawaj..wiem, że tego chcesz. Powstrzymywałaś się od komentarza przy każdym rozdziale, ale teraz wiem, że chcesz skomentować. No dawaj, jeden hejt i Ci ulży. Wiem, że chcesz mnie pocisnąć. No wiem..Napisz jaka to jestem zła i nie dobra. Uświadom wszystkim to, że jestem pojebaną i bezduszną suką. No bo przecież jak ja mogłam powiedzieć Wam parę słów prawdy, no nie? Ja też nie rozumiem. Zhejtuj sukę, będzie Ci lepiej. Hohoho, chyba, że masz takie rozleniwione dupsko, że nie chce Ci się aż dotąd czytać. :)) Przeczytałaś tytuł i na tym skończyłaś, bo jesteś w temacie. To teraz takie ostatnie ostatnie zdanie na koniec.

PIERDOLĘ KAŻDEGO KTO PRZECZYTAŁ I NIE SKOMENTOWAŁ.
KAŻDEGO KTO TO ZROBIŁ, DARUJĘ WIELKIM SZACUNKIEM, BO DZIĘKI WAM NA MOJEJ BUZI POJAWIŁ SIĘ UŚMIECH, WCHODZĄC NA BLOGA. : ))

14 komentarzy:

  1. niech spier*** ludzie którzy nie są w stanie poświęcić paru minut. Ty wkladasz w to tyle serca i czasu (Masz talent ;)). Szkoda że blog został zawieszony ale będę czekać z nieciepliwością kiedy znowu ruszy. <3 mam nadzieję, że się doczekam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. (Nie zrażaj się pierwszymi słowami) Ty pierdolona suko! Jak mogłaś?! Zawiesiłaś mi bloga! Oj będziesz wąchać niedługo kwiatki od spodu. Hahaha. Dobra, musiałam cię trochę opieprzyć. Rozleniwisz się kochana przez ten urlop! Kooocham twoje opowiadania jak również ciebie i czekam z cholernym zniecierpliwieniem aż coś znowu napiszesz. Broń cię Boże nie usuwaj bloga! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga (taki spam przy okazji)
    we-are-friends-forever.blogspot.com

    Ps. Sorry za dużą ilość przekleństw, czasem mnie ponosi xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie <3 nie będę Ci tutaj przynudzać jak mi to jest smutno że to już koniec i wgl bo to na pewno sama wiesz. Ale chciałabym żebyś wiedziała, że ZAWSZE po przeczytaniu rozdziału zostawiłam po sobie komentarz i baardzo kocham Twoje blogi i wgl Ciebie baardzo koocham i dziękuję Ci, że pisałaś to opowiadanie i że chociaż przez chwile mogłam zapomnieć o moich problemach i sprawiłaś mi tym bardzo dużo radości, mam nadzieję, że wrócisz jeszcze do nas <3 Jeśli nie, to wiedz że baardzo za Tobą tęsknię i koocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam aż do marca :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślę, że wcale nie są Ci potrzebne te komentarze :) Bo widać kto to czyta po ilości wyświetleń :) Ja nie powiem, bo komentuje zawsze, będę czekać do następnego. Mam nadzieje, że ukaże sie może trochę wcześniej niż w marcu ? :* Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz że ludzie czytają. Po co mają komentować.? Ciesz się że w ogóle czytają -,- Nie doceniasz tego że ktoś tu wchodzi. -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 słowa : Jesteś głupia.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam, nie uciekam :) kocham ciee. Mam dzisiaj dobry humor :* moje urodzinkiii :D ~~Domi°

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja doceniam twój talent. Wiesz że czytają to PO CO ci komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwracam sie do anonima nade mną:
    Jeśli nie prowadzisz bloga nigdy nie zrozumiesz jak bardzo komentarze są ważne!
    Trochę długi ten urlop ale Cię rozumiem ;) Oczywiście będę czekać nawet i do marca, bo piszesz genialnie i nie wyobrażam sobie, żebym po włączeniu komputera nie weszła na Twojego bloga.
    Kochaaaaaaaaaaam Cię BARDZO i nie umiałabym znienawidzić Cię po czymkolwiek, nawet jakbyś usunęła bloga (chociaż to by była katastrofa). Czekam na Twój powrót! <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak przyznaje sie nie komentowałam byłam zbyt leniwa... ale jeżeli uszczęśliwiają cie te komentarze (tak samo jak mnie każdy rozdział dodany tutaj) to jestem wstanie dawać tekomentarze PROSZE TYLKO NIE USUWAJ BLOGA !!! <3 -karola ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieee ! BŁAGAM NIE ! Wiem ile komentarz znaczy dla autora i ja wiele razy próbowałam wysłać ale mój internet zrywał i komentarz znikał w przestrzeni... :c przepraszam Cię :c
    ALE BŁAGAM NIE USUWAJ BLOGA ! TO JEST ZBYT DOBRE ABYŚ USUNĘŁA ! Za bardzo Cię pokochałam żebyś mnie teraz zostawiła :(
    Do marca... ciekawe czy wytrzymam :c ale w marcu mam urodzinki i najlepszym prezentem będzie jak zobaczę nowy rozdział, będę jak małe dziecko xD ale proszę nie usuwaj ! :c
    No t nic innego jak życzenie miłego urlopu nie zostało mi :*
    P.S. kocham Cię i czekam za Twoim powrotem:***

    OdpowiedzUsuń